Zaprezentowane jeszcze na początku jesieni bezprzewodowe słuchawki AirPods wzbudziły duże zainteresowanie wśród publiczności, tylko z datą rozpoczęcia ich sprzedaży jeszcze nie ma żadnej jasności.
Historia ze startem sprzedaży AirPods przypomina telenowelę. Przypomnijmy najważniejsze jej momenty. Na prezentacji AirPods Apple ogłasza, że kupić je można będzie już w październiku. Następnie firma informuje, że początek sprzedaży zostaje przełożony, nie podając przy tym konkretnych terminów. Docierają informacje od analityków: sprzedaż rozpocznie się nie wcześniej, niż w styczniu 2017 roku. Informacji tej zaprzeczają nowi informatorzy z danymi, z których wynika, że Apple zacznie sprzedawać AirPods już w przyszłym tygodniu, 17 listopada, a u potencjalnych nabywców słuchawek wstąpiło nowe życie, dzięki nadziei, która się w nich rozpaliła.
Analitycy Barclays Research przekazali porcję informacji na temat iPad’a Pro i iPhone’a 8, ale nie uszły ich uwadze również „jabłkowe” AirPods. Według analityków, masowa produkcja słuchawek rozpocznie się dopiero w grudniu, jednakże wielkość produkcji w początkowym okresie będzie ograniczona. Barclays Research przedstawia przykładowe dane — około 10-15 mln słuchawek.
Jeśli informacje Barclays Research są prawdziwe, to sprzedaż AirPods naprawdę będzie możliwa tylko w styczniu 2017 roku, a i tak słuchawek nie zdobędą wszyscy chętni.