Problem po aktualizacje iOS 9 „Zmień Wersję” iPhone, iPad

W wielu portalach społecznościowych jak i forach tematycznych  użytkownicy produktów firmy Apple skarżą się na wyłączenie ich urządzeń mobilnych, po próbie instalacji nowego systemu operacyjnego iOS 9.
W danej chwili znamy już dwa ogólne problemy spotykane na całym świecie oraz jeden który pojawia się w Polsce u operatora Plus. Na pierwszy z tych problemów narażone są głównie starsze modele iPhone oraz iPad.
Dlatego przed próbą aktualizacji do systemu iOS 9 zalecamy wykonać kopie zapasową, ponieważ często wszystkie dane zostają utracone.
W pierwszej grupie użytkowników problem z aktualizacją pojawia się w trakcie jej instalacji, pasek instalacyjny zatrzymuje się w trakcie i dalej się już nie ładuje. Wielu użytkowników zgłaszało że podczas aktualizacji przez komputer pojawiał im się błąd lub wyskakiwał tzw. Blue Screen.
W starszych modelach typu iPhone 4S czy 5 iPhone przechodził aktualizacje a przy próbie uruchomienia zatrzymywał się  na stronie z jedyną opcja „Zmień Wersję”, w niektórych przypadkach na tym etapie urządzenie w ogóle nie reaguje na dotyk.
Tak jak już wspomniałem wcześniej, w danym momencie jedyna opcja aby telefon przywrócić do pełnej funkcjonalności wiąże się z utratą wszystkich danych, druga opcja o jakiej mówią pracownicy Apple to czekanie aż Apple naprawi ten problemi wtedy nasza aktualizacja powinna ukończyć się z powodzeniem, nie znamy jednak daty kiedy miała by taka poprawka nastąpić. Sam rzecznik Apple w San Francisco odmawia jakichkolwiek komentarzy na temat tego problemu.
W Polsce problem pojawią się u użytkowników iPhone którzy korzystają z usług sieci Plus, w ich telefonach po zakończonej sukcesem aktualizacji użytkownicy nie mogą wysyłać żadnych MMS ów, kiedy ten problem zostanie rozwiązany nie jesteśmy w stanie powiedzieć, nie wiadomo też czy jest on po stronie producenta czy też operatora.
Jeśli napotkasz problem przy aktualizacji Twojego telefonu lub tabletu do iOS 9 zapraszamy do Naszego serwisu produktów Apple MacWorks w którym z każdym z tych problemów postaramy Ci się pomóc.
8 komentarzy

Napisz komentarz

Wszystkie znajdujące się w treści strony znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością prawowitych właścicieli. Nazwy towarowe Apple, iPhone, iPod, iPad, MacBook, Mac, MacBook Pro, Mac mini, Mac Pro, MacBook Air , Apple Watch są własnością Apple Inc.
 
©[current-year] MacWorks Warszawski serwis Apple