Apple zwróci pieniądze użytkownikom, którzy naprawiali mechanizm nachylenia iMac’a na własny koszt.

Od czasu do czasu w sieci można dostrzec wiadomości właścicieli iMaców, u których jest uszkodzony mechanizm nachylenia. W jednej chwili podstawka przestaje przytrzymywać ekran w żądanej pozycji, w wyniku czego monitor pozostaje mocno skierowany w dół, co może być kłopotliwe.
Jak donosi MacRumors, producent wie o tym problemie. Zgodnie z działem obsługi klienta, Apple uznało na podstawie opinii swoich serwisów, że szereg modeli iMac’a, wydanych w okresie od grudnia 2012 do lipca 2014 roku, jest podatnych na ten defekt. Najczęściej psują się komputery, wyprodukowane w 2012 i 2013 roku.
Przypuszcza się, że problem jest związany z konstruktywną usterką mechanizmu nachylenia wyświetlacza. Inżynierowie Apple używali dwóch plastikowe podkładek, jedna z nich z czasem zużywa się i wyłamuje.

Właściciele iMaców mają różne sposoby rozwiązania tego problemu, jednak większość zwraca się do serwisu, aby dokonać naprawy.

Wszystkim, którzy naprawili iMac’a na własny koszt, Apple obiecało zwrot pieniędzy. Również firma przedłużyła do 5 lat okres gwarancji na komputery, wydane w okresie czasu od grudnia 2012 roku do lipca 2014 roku.

Dołącz do nas na Facebook’u, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami ze świata Apple’a oraz móc podzielić się z nami swoją opinią w komentarzu.

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Wszystkie znajdujące się w treści strony znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością prawowitych właścicieli. Nazwy towarowe Apple, iPhone, iPod, iPad, MacBook, Mac, MacBook Pro, Mac mini, Mac Pro, MacBook Air , Apple Watch są własnością Apple Inc.
 
©[current-year] MacWorks Warszawski serwis Apple