Specjaliści z centrum serwisowego MacWorks nadal odpowiadają na pytania swoich czytelników dotyczące naprawy sprzętu Apple.
Pytanie od czytelnika:
Witam! Ostatnio po podłączeniu słuchawek do złącza 3,5 mm jakiś czas później, przy pewnych naciskach na jack znika dźwięk w lewym uchu. Taki problem może wystąpić w przypadku podłączenia dowolnych słuchawek lub głośników. I zawsze jest problem z lewym kanałem. Czy to jest przypadek gwarancyjny? iPhone 6S 64 GB.
Odpowiadają specjaliści z centrum serwisowego MacWorks:
Witam! Na początek weź latarkę i spróbuj zajrzeć do wnętrza gniazda, jeśli zobaczysz tam kurz lub inne ciała obce, spróbuj wziąć wykałaczkę i delikatnie postaraj się je wyciągnąć. Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z centrum serwisowym, który na pewno pomoże! Gdy niczego w środku nie będzie i telefon jest jeszcze na gwarancji, należy skontaktować się ze sprzedawcą.
Pytanie od czytelnika:
Witam! Przełączniki Wi-Fi i Bluetooth nie działają (są po prostu szare, podczas próby włączenia), w czym może być problem?
Odpowiadają specjaliści z centrum serwisowego MacWorks:
Witam! Prawdopodobnie problem dotyczy awarii układu odpowiedzialnego za Wi-Fi i Bluetooth na płycie głównej iPhone’a. Urządzenie zdaje sobie sprawę, że z układem coś się stało i przez to nie przekazuje wystarczającej mocy zasilania, w związku z czym nie daje się tych funkcji włączyć. Należy przeprowadzić diagnostykę i dokładnie zlokalizować przyczynę usterki. Jeśli masz jakieś pytania do ekspertów, śmiało zadawaj je w komentarzach. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie, ale pamiętaj, że to czasami może być nie możliwe, gdyż pytań jest bardzo dużo.