Wczoraj pisaliśmy o tym, że użytkownicy Apple Watch informowali o problemach z aktualizacją watchOS 3.1.1. Po zainstalowaniu aktualizacji Apple Watch Series 2 odmawiał posłuszeństwa. W środę Apple wycofało aktualizację z powodu licznych skarg użytkowników.
Apple już wie o problemie i dlatego firma postanowiła wycofać aktualizację. W firmie zauważono, że w przypadku, gdy na ekranie Apple Watch przez długi czas pojawia się czerwony wykrzyknik, należy wykonać twardy reset zegarka. W tym celu należy nacisnąć i przytrzymać przycisk boczny i kółko Digital Crown przez minimum 10 sekund, aż zostanie wyświetlone logo firmy Apple.
Jeśli ta metoda nie pomoże rozwiązać problemu, wszystkim poszkodowanym zaleca się zanieść Apple Watch do autoryzowanego centrum serwisowego w celu późniejszej wymiany zegarka.
Przypomnijmy, że użytkownikom Apple Watch Series 2 po zainstalowaniu watchOS 3.1.1 na ekranie pojawiała się ikonka z wykrzyknikiem i linkiem do witryny pomocy technicznej firmy Apple.
Teraz wielu użytkowników będzie musiało wysłać „inteligentny zegarek” z powrotem do Apple’a, gdyż sklepy detaliczne nie mogą samodzielnie rozwiązać problemu. Do tego Apple Watch’a, należy ponownie uruchomić poprzez specjalne urządzenie do diagnozowania, więc pracownicy sklepów Apple’a nie są w stanie tego wykonać.
W tej chwili aktualizacja watchOS 3.1.1 nie jest już dostępna do pobrania, Apple planuje wydać zaktualizowaną złożenie w najbliższym czasie.
Dołącz do nas na Facebook’u, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami ze świata Apple’a oraz móc podzielić się z nami swoją opinią w komentarzu.