Kilka godzin po premierze w App Store gra Super Mario Run okazała się hitem wśród fanów legendarnej platformówki o włoskim hydrauliku.
Niemal natychmiast Super Mario Run zajął pierwsze miejsce w TOP liście App Store. Amerykański oddział sklepu uznał platformówkę najbardziej kasową i najpopularniejszą darmową aplikacją w App Store. W Polsce gra zajęła drugie miejsce wśród najbardziej popularnych darmowych aplikacji.
Póki co, Super Mario Run jest dostępny tylko na iPhone’a i iPad’a. W sklepach gra jest oznaczona jako darmowa, ale o ile pierwsze cztery poziomy w niej naprawdę dostępne są dla wszystkich, to aby grać dalej, trzeba wykupić dostęp do pełnej wersji za 9,99 dolarów.
Gra nie posiada żadnych mikrotransakcji i reklam. Nowy Super Mario zoptymalizowany został do gry na urządzeniach mobilnych.
Tryb podstawowy w Super Mario Run jest podzielony na poziomy, na których ukończenie mamy 90 sekund. Drogę do mety blokują nam pułapki i wrogowie, a żeby zebrać wszystkie monety na trasie, będzie trzeba zwolnić i chwilę się zastanowić jak to zrobić.
Na końcu każdego świata (co cztery poziomy) gracze będą walczyć z bossami. Zasada jest prosta – unikaj ataków i wyprowadź trzy uderzenia, skacząc przeciwnikowi na głowę.
Według wstępnych szacunków, Super Mario Run przyniesie twórcom ponad $500 mln zysku w trzecim kwartale 2017 roku. W pierwszym miesiącu po premierze gry, według prognozy, wygeneruje $140 mln.
Dołącz do nas na Facebook’u, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami ze świata Apple’a oraz móc podzielić się z nami swoją opinią w komentarzu.